Įveskite prekės pavadinimą ar jos numerį.
Jei nurodysite savo automobilį - paieškos rezultatai bus filtruojami pagal Jūsų nurodytą modelį.
Arba galite paieškoje nurodyti savo automobilio modelio kodą, pvz.: „valytuvai XC60”.
UAB SOSTENA originalių VOLVO detalių internetinėje parduotuvėje volvoautodalys.lt įsigytoms originalioms naujoms detalėms ir aksesuarams (toliau – Detalės) galioja VOLVO automobilių gamintojo „Originalių detalių ir aksesuarų garantija“ (toliau – Gamintojo garantija).
Visos volvoautodalys.lt parduodamos detalės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant jas įgaliotoje VOLVO atstovybėje. Joms suteikiama 12 mėn. garantija.
Gamintojo garantija taikoma visoms kliento nupirktoms originalioms VOLVO Detalėms, kurios pakeistos arba sumontuotos laikantis VOLVO automobilių gamintojo nustatytų remonto taisyklių ir reikalavimų, naudojantis VOLVO standartus atitinkančius įrankius.
Gamintojo garantinis laikotarpis įsigalioja nuo Detalių įsigijimo dienos. Pretenzijas dėl Detalių naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti tik garantinio laikotarpio metu.
Įgaliotas VOLVO atstovas nemokamai suremontuos ar pakeis Detales ar jų komponentus, kuriems galioja Gamintojo garantija ir kurie turės defektų, atsiradusių dėl nekokybiškų medžiagų arba dėl netinkamo gamybos proceso.
Gamintojo garantija nedengia gedimų ir nuostolių, jei Detalių defektai yra atsiradę ne dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės. Gamintojo garantija neteikiama, jei Detalės savybės atitinka jos aprašymą, Detalė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.
Detalėms, kurios buvo naudotos esant toliau nurodytomis sąlygomis, Gamintojo garantija nėra taikoma:
Normalus susidėvėjimas, plyšimas ir nusidėvėjimas
Normalus susidėvėjimas, plyšimas ir nusidėvėjimas (pvz., išdilimas, susidėvėjimas dėl naudojimo, spalvos praradimas, nublukimas, deformacija, dėmių atsiradimas, kosmetinė korozija ir kt.) atsiranda dėl eksploatavimo, neeksploatavimo arba kito poveikio. Tokie dalykai yra numatomi, tikėtini ir nėra laikomi gamybiniu ar medžiagų broku. Šiems pažeidimams Gamintojo garantija netaikoma.
Detalės, kurios priskiriamos prie normalaus nusidėvėjimo, todėl Gamintojo garantija nėra taikoma, išskyrus tuos atvejus, kai defektas atsirado dėl gamintojo kaltės:
Normalų nusidėvėjimą nustato įgaliotasis VOLVO servisas, atsižvelgdamas į automobilio, kuriame sumontuota įsigytą Detalė, eksploatacijos sąlygas, automobilio būklę ir ridą.
VOLVO automobilių gamintojas pasilieka teisę bet kuriuo metu ir kartas nuo karto atlikti dizaino ar specifikacijos pakeitimus, bet kuriai VOLVO originaliai detalei / aksesuarui, be jokio išankstinio įspėjimo ir be jokio įsipareigojimo atlikti ar instaliuoti panašius pakeitimus anksčiau pagamintoms detalėms / aksesuarams.
Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai, eskizai, nuotraukos yra tik iliustracinio pobūdžio, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas, mastelius. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų. Nurodyti eskizai, nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, jeigu Prekė nukrypsta ne nuo savo, o nuo kitų gaminių specifikacijų, tai nereiškia, kad yra gamybinis ar medžiagų brokas. To Gamintojo garantija neapima.
Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
Detalės gedimo atveju kreipkitės į UAB „SOSTENA“ autorizuotą VOLVO servisą ir Jums bus paskirtas automobilio patikros laikas.
Sutartu laiku atvykite į servisą, kur bus patikrintas automobilis ir nustatytas gedimas.
Detalės garantijos atveju, jei įsigyta detalė buvo sumontuota UAB SOSTENA autorizuotame VOLVO servise, būtina pateikti detalės pirkimo ir keitimo dokumentus, tuomet detalę pakeisime ir sumontuosime nemokamai, Jums nereikės mokėti už darbus.
Detalės garantijos atveju, jei įsigytą detalė buvo sumontuota ne autorizuotame UAB SOSTENA servise, būtina pateikti detalės pirkimo dokumentą, tuomet detalę pakeisime nemokamai, Jums reikės susimokėti tik už darbus.
Pretenzijos pagrįstumo įvertinimui prašome pateikti Detalės montavimą patvirtinantį dokumentą (serviso sąskaitą), kuriame turi būti nurodyta montavimo data, automobilio kėbulo numeris bei jo rida;
Visas išlaidas, susijusias su atvykimu iki serviso ir grįžimu iš jo, apmoka Pirkėjas.
Detalės garantija neprisiima atsakomybės už sugaištą laiką, nepatogumus, transportavimo išlaidas ar bet kokią atsitiktinę ir netiesioginę žalą, kurią jūs (ar kas kitas) patirtumėte dėl detalės gedimo, kuriam ištaisyti garantija galioja.
Mūsų adresą ir kontaktinę informaciją rasite kontaktų skiltyje.
VIN - automobilio kėbulo numeris (Vehicle Identification Number). Jį galite rasti savo automobilio registracijos dokumente.
Please provide VISUS 17 simbolių. Letters are case-insensitive.