Nemokamas pristatymas visoje Lietuvoje nuo 120,00 €

Prekių garantijos sąlygos

UAB SOSTENA originalių VOLVO detalių internetinėje parduotuvėje volvoautodalys.lt įsigytoms originalioms naujoms detalėms ir aksesuarams (toliau – Detalės) galioja VOLVO automobilių gamintojo „Originalių detalių ir aksesuarų garantija“ (toliau – Gamintojo garantija).

Visos volvoautodalys.lt parduodamos detalės turi tokias pat garantijas kaip ir perkant jas įgaliotoje VOLVO atstovybėje. Joms suteikiama 12 mėn. garantija.

Gamintojo garantija taikoma visoms kliento nupirktoms originalioms VOLVO Detalėms, kurios pakeistos arba sumontuotos laikantis VOLVO automobilių gamintojo nustatytų remonto taisyklių ir reikalavimų, naudojantis VOLVO standartus atitinkančius įrankius.

Gamintojo garantinis laikotarpis įsigalioja nuo Detalių įsigijimo dienos. Pretenzijas dėl Detalių naudojimosi metu išaiškėjusių trūkumų galima pareikšti tik garantinio laikotarpio metu.

Įgaliotas VOLVO atstovas nemokamai suremontuos ar pakeis Detales ar jų komponentus, kuriems galioja Gamintojo garantija ir kurie turės defektų, atsiradusių dėl nekokybiškų medžiagų arba dėl netinkamo gamybos proceso. 

Sąlygos, kai gamintojo garantija nėra taikoma

Gamintojo garantija nedengia gedimų ir nuostolių, jei Detalių defektai yra atsiradę ne dėl pardavėjo ar gamintojo kaltės. Gamintojo garantija neteikiama, jei Detalės savybės atitinka jos aprašymą, Detalė yra tinkama naudoti pagal savo paskirtį.

Detalėms, kurios buvo naudotos esant toliau nurodytomis sąlygomis, Gamintojo garantija nėra taikoma:

  • netinkama priežiūra, netinkamas arba neapdairus naudojimas;
  • netinkamai ar ne laiku atlikti techninės priežiūros, ar remonto darbai;
  • netinkamai atlikti montavimo darbai, nesilaikant gamintojo nustatytų reikalavimų, taisyklių, naudojant netinkamus įrankius;
  • naudojimas ne pagal numatytą paskirtį (lenktyniavimui, viršijant svorį ir pan. priežasčių); 
  • naudojant nestandartinius, nerekomenduojamus ar nešvarius degalus, skysčius, alyvas ir tepalus;
  • gedimams, kurie galėjo atsitikti nesilaikant automobilio vartotojo vadove pateikiamų automobilio naudojimo ir eksploatavimo nurodymų; 
  • gedimams dėl neoriginalių dalių, priedų ir įrangos naudojimo;
  • dėl išorinių veiksnių atsiradę pažeidimai (akmenukų nudaužymai, įbraižymai, nutrynimai, cheminis poveikis, medžių išskyros, paukščių išmatos, druska, ledo šalinimo cheminės priemonės, metalo dalelės ir pan. priežasčių);
  • perdarymai, pakeitimai, modifikacijos (įskaitant variklio valdymo sistemos modifikacijas – perprogramavimas, mikroschemos pakeitimas ar įstatymas ir kt.);
  • naudojimas, esant netinkamoms sąlygoms;
  • daugojimo ir transportavimo metu atsiradę pažeidimai;
  • tyčinis apgadinimas, vagystė ar padegimas;
  • eismo įvykis;
  • karas ar pilietiniai neramumai;
  • stichinės nelaimės (kruša, vėtra, žaibas ar kitos aplinkos sąlygos);
  • bet kokios aplinkybės, dėl kurių tampa sunku arba neįmanoma nustatyti atsarginės detalės istorijos, kilmės ir garantijos taikymo sąlygų.

Normalus susidėvėjimas, plyšimas ir nusidėvėjimas

Normalus susidėvėjimas, plyšimas ir nusidėvėjimas (pvz., išdilimas, susidėvėjimas dėl naudojimo, spalvos praradimas, nublukimas, deformacija, dėmių atsiradimas, kosmetinė korozija ir kt.) atsiranda dėl eksploatavimo, neeksploatavimo arba kito poveikio. Tokie dalykai yra numatomi, tikėtini ir nėra laikomi gamybiniu ar medžiagų broku. Šiems pažeidimams Gamintojo garantija netaikoma.

Detalės, kurios priskiriamos prie normalaus nusidėvėjimo, todėl Gamintojo garantija nėra taikoma, išskyrus tuos atvejus, kai defektas atsirado dėl gamintojo kaltės:

  • alyvos, degalų, variklio oro ir salono oro filtrai;
  • uždegimo žvakės; 
  • diržai;
  • stabdžių trinkelės;
  • stabdžių diskai ir būgnai;
  • sankabos diskas / diskatorius;
  • valytuvų šluotelės;
  • apiplovimo purkštukų antgaliai;
  • padangos;
  • visos lemputės (salono ir išorės);
  • saugikliai;
  • kitos besidėvinčios detalės.

Normalų nusidėvėjimą nustato įgaliotasis VOLVO servisas, atsižvelgdamas į automobilio, kuriame sumontuota įsigytą Detalė, eksploatacijos sąlygas, automobilio būklę ir ridą.

Papildomos sąlygos

VOLVO automobilių gamintojas pasilieka teisę bet kuriuo metu ir kartas nuo karto atlikti dizaino ar specifikacijos pakeitimus, bet kuriai VOLVO originaliai detalei / aksesuarui, be jokio išankstinio įspėjimo ir be jokio įsipareigojimo atlikti ar instaliuoti panašius pakeitimus anksčiau pagamintoms detalėms / aksesuarams.

Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai, eskizai, nuotraukos yra tik iliustracinio pobūdžio, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų. Pardavėjas negali garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas, mastelius. Pirkėjas supranta, kad Prekės gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų. Nurodyti eskizai, nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. Pardavėjas neatsako už Prekių turinį, jeigu Prekė nukrypsta ne nuo savo, o nuo kitų gaminių specifikacijų, tai nereiškia, kad yra gamybinis ar medžiagų brokas. To Gamintojo garantija neapima.

Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.

Garantinių detalių remontas ir keitimas

Detalės gedimo atveju kreipkitės į UAB „SOSTENA“ autorizuotą VOLVO servisą ir Jums bus paskirtas automobilio patikros laikas.

Sutartu laiku atvykite į servisą, kur bus patikrintas automobilis ir nustatytas gedimas. 

Detalės garantijos atveju, jei įsigyta detalė buvo sumontuota UAB SOSTENA autorizuotame VOLVO servise, būtina pateikti detalės pirkimo ir keitimo dokumentus, tuomet detalę pakeisime ir sumontuosime nemokamai, Jums nereikės mokėti už darbus.

Detalės garantijos atveju, jei įsigytą detalė buvo sumontuota ne autorizuotame UAB SOSTENA servise, būtina pateikti detalės pirkimo dokumentą, tuomet detalę pakeisime nemokamai, Jums reikės susimokėti tik už darbus. 
Pretenzijos pagrįstumo įvertinimui prašome pateikti Detalės montavimą patvirtinantį dokumentą (serviso sąskaitą), kuriame turi būti nurodyta montavimo data, automobilio kėbulo numeris bei jo rida;

Visas išlaidas, susijusias su atvykimu iki serviso ir grįžimu iš jo, apmoka Pirkėjas.

Detalės garantija neprisiima atsakomybės už sugaištą laiką, nepatogumus, transportavimo išlaidas ar bet kokią atsitiktinę ir netiesioginę žalą, kurią jūs (ar kas kitas) patirtumėte dėl detalės gedimo, kuriam ištaisyti garantija galioja.

Mūsų adresą ir kontaktinę informaciją rasite kontaktų skiltyje.
 

Reikia pagalbos?
+370 659 44501
I-V (8:30 - 17:00)
susisiekite su mumis »
Atsakysime per 2 darbo valandas.

VIN - automobilio kėbulo numeris (Vehicle Identification Number). Jį galite rasti savo automobilio registracijos dokumente.

Prašome pateikti VISUS 17 simbolių, raidės gali būt tiek didžiosios tiek mažosios - nesvarbu.